Primăria Timişoara se digitalizează! O actriţă, implicată în procesul de tehnologizare

Începând de luni, 4 iulie, vechea centrală analogică a Primăriei Timișoara va intra în pensie și va fi înlocuită de o centrală digitală nou-nouță.

Vocea care îi va ajuta pe timișoreni să obțină informațiile de care au nevoie sau să intre în legătură cu anumite departamente și direcții îi aparține cunoscutei actrițe timișorene Olga Török.

CTEŞTE ŞI: Arme furate dintr-o locuinţă! Hoţii au dat atacul de patru ori la rând, la aceeaşi adresă

Noua centrală digitală este complet automatizată, însă pentru situații neprevăzute timișorenii pot intra în contact și cu un operator uman, care să îi direcționeze către departamentul care le poate soluționa problema.

Pentru a vizualiza meniul de opțiuni de apel accesați următorul link: https://contact.primariatm.ro/

„Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante. Le mulțumesc tuturor celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și, totodată, îi mulțumesc Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect”, a spus primarul Dominic Fritz.

Câteva avantaje ale noii centrale digitale sunt:

1. Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului;

2. Se înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate pe care nu o aveam până acum ne ajută să luăm măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii;

3. Timișorenii pot lăsa mesaje pentru a fi contactați;

4. Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe);

CITEŞTE ŞI: Ajutor! Am fost răpită şi sechestrată! Apelul care a pus pe jar poliţiştii

5. Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu primăria;

6. Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

Valoarea investiției este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole


Alte articole

VIDEO: Revoltă lângă Timişoara! Părinţii copiilor cu dizabilităţi şi cu probleme financiare cer redeschiderea Centrului de Zi

Scandalul din comuna Dumbrăviţa, pe tema Centrului de Zi pare fără sfârşit, în contextul în care locaţia rămâne închisă, din cauză că nu mai are licenţă de funcţionare.

Ţeapă marca PNL – Nica! Acuzaţii gave ale USR-iştilor, cu privire la restaurarea Castelului Huniade

USR Timiș trage un semnal de alarmă cu privire la firma care se va ocupa de proiectul tehnic pentru restaurarea Castelului Huniade.

Înjunghiați într-o parcare la intrarea în Timișoara! Doi cetățeni turci au ajuns în stare gravă la spital

Scandal într-o parcare de tiruri, la marginea Timișoarei, între trei cetățeni turci! Doi dintre ei au ajuns la spital, după ce au fost înjunghiați.

email: [email protected] | Publicitate +40 731 028 626
© Sursa de Vest. Toate drepturile rezervate. WebDesign NRGO.