Poliţiştii locali, tot mai puţini! Primăria anunţă reorganizarea instituţiei

Dominic Fritz va supune aprobării Consiliului Local un proiect de hotărâre care vizează restructurarea și eficientizarea Poliției Locale.

Reorganizarea se face prin transformarea vechiului departament într-o structură nouă, o direcție generală, cum este organizată această activitate și în alte mari orașe ale țării (București, Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Iași etc).

CITEŞTE ŞI: Urmează minivacanţa de Rusalii! Cum vor funcţiona casieriile Aquatim?

“Numărul de posturi se reduce cu 14, de la 372 la 358, ca urmare a reducerii numărului de locuitori ai Timișoarei, conform datelor de la Statistică, transmise prin Prefectura Timiș. Posturile reduse fac parte din categoria celor neocupate. Este importantă, însă, restructurarea internă a direcției, modificându-se o serie de servicii și birouri, reducându-se numărul de posturi de conducere de la 25 în vechea organigramă, la 21 în noua organigramă”, transmite Primăria Timişoara.

Astfel, devine un compartiment de sine stătător, în subordinea directă a directorului general, Compartimentul de Intervenție Rapidă, care înainte era încorporat în Biroul Ordine Publică și Intervenție Rapidă.

Acesta va avea 21 de polițiști locali, iar la Serviciul Inspecție Comercială vor fi 5 polițiști în plus, suplimentarea fiind de la 8 la 13.

La Serviciul Protecția Mediului vor fi 13 față de 10 în vechea organigramă, la Poliția Piețelor vor fi doi polițiști în plus, ajungând la 15 în total, iar la Serviciul Disciplina în Construcții va fi cu unul în plus, adică 11.

În urma reorganizării, se restructurează departamentele.

Astfel, Biroul Proximitate și Siguranță Publică (114 posturi) va fi grupat cu Poliția Piețelor (15 posturi ) și Paza Obiectivelor (33 posturi) în subordinea unui adjunct, în timp ce Siguranța Circulației (31 posturi), împreună cu Monitorizarea Video (17 posturi) și Biroul Transport Urban care se comasează cu Patrulare Navală (13 posturi) vor fi girate de alt adjunct, iar al treilea adjunct se va ocupa de Inspecție Comercială (13 posturi), Disciplina în Construcții și Afișaj Stradal (11 posturi), Protecția Mediului (13 posturi), Financiar, Achiziții, Logistică.

CITEŞTE ŞI: Jasmina Ciocoiu în cel mai așteptat duel de la MFS 3! Un eveniment unic în România

Consiliul Local urmează să se pronunțe asupra reorganizării, schimbării denumirii instituției în Direcția Generală a Poliției Locale, modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții, Regulamentului de Organizare și Funcționare și aprobarea coeficienților de ierarhizare a posturilor.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat aici: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=B12BE9A216D6D786C225885A003E92BA

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole


Alte articole

Autospecială destinată transportului persoanelor cu risc contagios înalt, în dotarea ISU Timiş! Investiţia e de aproximativ 800.000 de lei

Consiliul Județean Timiș cumpără o ambulanță specială destinată transportului persoanelor cu risc contagios înalt. Aceasta va intra în dotarea ISU Banat.

VIDEO: Revoltă lângă Timişoara! Părinţii copiilor cu dizabilităţi şi cu probleme financiare cer redeschiderea Centrului de Zi

Scandalul din comuna Dumbrăviţa, pe tema Centrului de Zi pare fără sfârşit, în contextul în care locaţia rămâne închisă, din cauză că nu mai are licenţă de funcţionare.

Ţeapă marca PNL – Nica! Acuzaţii grave ale USR-iştilor, cu privire la restaurarea Castelului Huniade

USR Timiș trage un semnal de alarmă cu privire la firma care se va ocupa de proiectul tehnic pentru restaurarea Castelului Huniade.

email: [email protected] | Publicitate +40 731 028 626
© Sursa de Vest. Toate drepturile rezervate. WebDesign NRGO.