Telefon: 0731 028 626

Contact: [email protected] | Publicitate: 0731 028 626

Totul la vedere: Continental combină camera frontală și cea interioară pentru o conducere automatizată

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Una dintre provocările majore ale conducerii automatizate este trecerea sigură de la șofatul automat la cel manual.

Pentru a obține acest lucru, este necesară atât o vedere amplă a drumului, cât și în interiorul vehiculului.

Rezultatul este un model holistic al mediului care cuprinde situația traficului, comportamentul altor participanți la trafic și starea la volan a șoferului.

CITEŞTE ŞI: Sute de polițiști împânzesc județul în perioada imediat următoare! Ce se întâmplă?

Doar atunci când informațiile din mediul înconjurător sunt în armonie cu cele din interior, se poate face un transfer sigur de preluare a conducerii mașinii.

Compania de tehnologie Continental a dezvoltat o soluție adecvată sub forma unui sistem de camere combinate care cuprinde o cameră cu infraroșu pentru interior și o cameră pentru exterior.

Acest sistem îl monitorizează atât pe cel aflat pe scaunul șoferului, detectând continuu dacă este capabil să își asume responsabilitatea pentru a conduce, cât și situația traficului din fața vehiculului.

Informațiile preluate de cameră, care sunt evaluate în mod continuu de un software, arată, spre exemplu, dacă șoferul este atent sau distras, dacă s-a întors pentru a vorbi cu copiii de pe scaunele din spate, dacă se uită la un smartphone sau dacă mâinile lui sunt ținute pe volan sau stă cu ele la ceafă.

„Mulțumită noului sistem de camere, vehiculul și șoferul sunt în permanență conștienți unul de celălalt. În cele din urmă, acest lucru se reduce la încredere. Omul poate fi sigur că tehnologia nu îi va preda brusc responsabilitatea condusului fără un avertisment și că acest lucru va avea loc urmând niște criterii clare", spune Georg Binder, Head of Strategy & Planning în cadrul departamentului Advanced Driver Assistance System (ADAS) de la Continental.

CITEŞTE ŞI: Se colectează deșeuri periculoase în ZONA 1 Timiș rural

În România, în departamentul ADAS lucrează peste 1.000 de ingineri în centrele de cercetare și dezvoltare din Timișoara, Sibiu și Iași la diferite proiecte care vizează siguranța activă, atât în ceea ce privește sistemele de camera, radar și lidar, cât  și în alte proiecte.

 

 

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.

Administrație

Dispar vaporaşele, bicicletele şi trotinetele din Timişoara! Circulaţia lor se suspendă până la primăvară

Dispar vaporaşele, bicicletele şi trotinetele din Timişoara! Circulaţia lor se suspendă până la primăvară

Sunt ultimele două zile în care timişorenii se pot bucura de transportul public cu vaporaşe, biciclete şi trotinete.

Detalii

Mesajul deputatului Matei Suciu, de Ziua Naţională a României!

Mesajul deputatului Matei Suciu, de Ziua Naţională a României!

Astăzi este zi de mare sărbătoare, pentru românii de pretutindeni, care celebrează Unirea Principatelor Româneşti.

Detalii

Valeriu Lupu, de numele căruia se leagă moartea a 48 de oameni, a ajuns secretar de stat în ministerul Transporturilor

Valeriu Lupu, de numele căruia se leagă moartea a 48 de oameni, a ajuns secretar de stat în ministerul Transporturilor

Aşa cum a anunţat sursadevest, în urmă cu trei zile, un PMP-ist din Timiş a fost numit deja, secretar de stat în ministerul Transporturilor.

Detalii

Politică

Cele mai noi articole

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Fii sursa noastră!

Ai filmat un eveniment care crezi c-ar putea deveni o știre? Ai imagini spectaculoase și vrei să le vadă o țară întreagă?

Trimite-le prin formularul de contact. Dacă e chiar tare, noi îl publicam. Iar dacă e foarte tare, îl și premiem. Cel mai bun articol va fi premiat în fiecare săptamana, iar câștigătorul va fi anunțat pe www.sursadevest.ro în fiecare zi de luni.

Login