CJT spune „Adio”, hârtiei! Instituția caută firmă IT pentru o platformă digitală complexă

Consiliul Județean Timiș a lansat o licitație publică prin care și-a propus să găsească o firmă specializată în tehnologia informației.

Aceasta trebuie să creeze și să implementeze o platformă digitală la nivelul instituției.

Platforma va avea ca scop optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă.

Astfel, se va introduce un mod de lucru „paperless”, permițând inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

CITEŞTE ŞI: Primăria Timișoara vrea să ia un credit în valoare de 20 de milioane de euro! Banii vor fi folosiţi la capitolul investiţii

Caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei.

Mai exact, vorbim de analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale.

De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

„Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, spune administratorul public al judeţului, Marian Constantin Vasile.

CITEŞTE ŞI: 849 de cazuri noi de coronavirus, de ieri până azi! Alţi 14 oameni au murit, iar numărul pacienţilor la ATI este în creştere

Cei interesați pot consulta caietul de sarcini pe platforma de licitații publice www.e-licitatie.ro. Termenul final de depunere a ofertelor este 24.09.2021, ora 15:00.

Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.

 

 

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole


Alte articole

Copii dispăruţi fără urmă! I-ai văzut cumva? Ajută la găsirea lor

O fată de 14 ani şi un băiat de 15 ani au fost daţi în urmărire naţională, după ce ai dispărut şi nimeni nu reuşeşte să îi contacteze.

Cruzime fără margini! Şi-a dus câinele în pădure şi l-a spânzurat

Anchetă amplă, derulată de Poliţia Animalelor, după ce un patruped din rasa Rottweiller a fost găsit spânzurat.

Aquatim anunţă noi întreruperi în furnizarea apei!

Joi, 18 august, între orele 8-16 se va întrerupe furnizarea apei în Chizătău pentru spălarea rețelei de distribuție și a bazinului de înmagazinare.

email: [email protected] | Publicitate +40 731 028 626
© Sursa de Vest. Toate drepturile rezervate. WebDesign NRGO.